Dimmiga dar, var fina dar.

Ja, det kunde man väl ge sig fan på att det var Clara som lagt beslag på min försvunna hårsnodd. Den där tjejen alltså, Tattar-Clara. Jag ska nog gå igenom resten av mitt rum för att se om det inte är något mer som fattas också, några par skor, någon fin klänning, var är min teve förresten? Och hur fick hon ner den i resväskan? Jag skulle slagit ihjäl henne helt och hållet den där gången på gymnasiet när jag spräckte läppen på henne. Jag sär, jag sär.

Nu ska vi gå och hämta Martina vid tåget. Sen ska vi äta tacos, sen ska Evelina gå och jobba och jag och Martina ska åka hem till Jolin och snacka massa strunt. Hoppas att Martina inte har några andra idéer om vad hon vill göra. Nej, nu är faktiskt hon gästen så nu får hon foga sig efter oss. Vi tittar på teve!

I'm From Barcelona - Music Killed Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0