Det är så tragiskt.

1. Vem är du? Perfekta Prinsessan Pernilla.
2. Attityd: Sockersöt.
3. Ålder: 23½.
4. E-post: Ja.
5. Stjärntecken: Fiskarna.
6. Jag kommer från: Sågmyra.
7. Jag bor: Exklusiva Viktor Rydbergsgatan såklart.
8. Mentalitet: Ironisk.
9. Civilstatus: Jimmy <3

10. Hemsida: Ja, du är ju här.
11. Mac eller PC? PC, funkarbra, funkarbra.
12. 1024*768 eller 800*600? Jag gillar inte matte...
13. Internet Explorer eller Mozilla Firefox? Det får Jimmy bestämma.
14. Din bästa egenskap: Jag är snäll när jag sover.
15. Din sämsta egenskap: Jaa, det är ju svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.
16. Husdjur: Evelina och Cissi.
17. Familj: Mamman, pappan, Storebror och en till Storebror med tjej och barn.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Händerna är bra att skriva med.
19. Kroppsdel du tycker sämst om: Dubbelhakan :P

20. Säng: Ja tack.
21. Djur jag är lik: Irriterande myggor om natten.
22. Tror du på något? Jag tror på en massa saker.
23. Frisyr: Axellångt och en rak lugg.
24. Hårfärg: Ljusbrun.
25. Ögonfärg: Blå.
26. Längd: 165 cm.
27. Vikt: 56 kg.
28. Skostorlek: 37.
29. Gillar: Maaaaaat :)

30. Ogillar: Regeringen.
31. Favoritmat: Chips & Dip.
32. Favoritglass: Ben & Jerrys Phish Food <3
33. Favoritdessert: Chokladmousse bollarna på Donatello's i Brighton.
34. Favoritpizza: Al Funghi. 
35. Favoritdryck: Coca Cola.
36. Gillar du godis? Ja, jag är människa.
37. Isåfall vilken sort? Choklad som är mörk. Gärna med citron & ingefära i.
38. Min favoritdrink: White Russian.
39. Min favoritfilm: Edward Scissorhands. Gilbert Grape. Now&Then. 

40. Min favoritdag: Min födelsedag!
41. Mitt favoritklädesplagg: Den rosa-prickiga klänningen jag köpte till Maddyns & Jacobs bröllop.
42. Min favoritbok: Allt För Min Syster. 
43. Min favoritmusik: Håkan Hellström.
44. Min favoritlukt: Escada funkar alltid.
45. Min favoritblomma: Tussilago.
46. Öl eller vin? Ryska vodkan!
47. Liknar du en kändis? Samara i The Ring har jag fått höra.
48. Senast köpa skiva: Justice.
49. Senast film på bio: Patrik 1,5.

50. Bästa låten i världen: Last Kiss - Pearl Jam.
51. Senast lästa bok: Att Älska Som En Porrstjärna, tror jag. Heter den så förresten?
52. Favoritförfattare: Jodi Picoult.
53. Skriver du dagbok? Självklart.
54. Bästa årstiden: Jag tycker om alla på olika sätt.
55. Älsklingsfärg: Regnbågsfärgat.
56. Skulle aldrig ta på dig: Hip-Hop kläder.
57. Vad ville du bli när du var liten? Skådespelare/Författare.
58. Blev du det? Vi får väl se ;)
59. Brinner för: Att någon tänt eld på mig.

60. Sportbil eller familjebil? Storebrors bil.
61. Katt eller hund? Nej.
62. Har du nån nojja? Ni skulle bara veta.
63. Fobier? Ögonfransböjare är skitläskiga.
64. Deppig eller glad? Manodepressiv.
65. Politiskt insatt? Jag vet bara att jag lutar åt vänster.
66. Värdesätter du ärlighet? Självklart.
67. Brukar du dra "vita lögner"? Det händer.
68. Är det ok med vita lögner? Njaeee...
69. Känner du en mytoman? Jag känner två som jag vet om. Säkert fler.

70. Har du pojkvän/flickvän?: En pojkvän och massa flickvänner.
71. Är du kär?: Ja, jag är kär i Jimmy. Och Howlin' Pelle. Och Magnus Betnér. Och Eddie Läck. Och Henrik Lundqvist. Och Håkan Hellström. Och Foppa. Och Zäta. Och Johan Palm. Och lite i Björn Gustafsson. Och Elias på dagis. Och Russell Brand. Och Preston i The Ordinary Boys. Och Chad Michael Murray. Och Ryan i O.C. Men mest i Jimmy.
72. Hur tidigt stiger du upp? Haha. 10-11 tiden.
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Storebror.
75. Gillar du att slåss eller? Usch nej, jag är så kass på sånt.
76. Vad har du på dig just nu? Röda strumpbyxor, en svart kjol med vita prickar, Håkan Hellström tischa.
77. Vad ska du göra ikväll? Bjuda Julle på födelsedagsmiddag och titta på Idol.
78. När var du senast riktigt full? På våran inflyttningsfest. Huuu.
79. Är du seriös? Ooooh ja.

80. Hur många handväskor äger du? 5-6 stycken kanske.
81. Hur många bilar har du/din familj: Alldeles för många.
82. Hur många biologiska syskon har du? 2 som jag vet om.
83. Isåfall, vad heter de? Niclas och Conny.
84. Hur många timmar sover du per natt? 6-8.
85. Vem är snyggast i världen? Jag och Evelina är snyggast i världen.
86. Vad är du allergisk mot? Cigarettrök.
87. Ska du duscha idag? Har jag redan gjort.
88. Vad är det för veckodag? Fredag.
89. Vad är det för datum idag? 31 Oktober.

90. Vad gör du nästa år? Pluggar till konditor.
91. Är du likgiltig? Ibland.
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock i så fall.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Thank God I'm a countrygirl!
94. Har du utländska föräldrar? DALARNA, DALARNA, DALARNA!
95. Gillar du att laga mat? Jajamensan! Det är det kul det.
96. Märkeskläder eller secondhand? Secondhand för att inte gynna nån rik jävel.
97. Hur många par skor har du? 18 stycken, här. Flera i Sågmyra.
98. Är du sexuellt frustrerad? Kan man vara det?
99. Vem är snällast just nu? Foppa verkar väldigt snäll tycker jag.

100. Var har du ont? Ingenstans.
101. Använder du hårspray: Bara när jag lockat håret.
102. Kan du stå på händer? Jag kan allt.
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Hollyoaks - I miss you Jason!
104. Är du vidskeplig? Neej...
105. Favoritserie: O.C forever.
106. Gillar du seriehjältar? Sailor Moon <3
107. Hur många Nina känner du? ½, min granne.
108. Vad tycker du om idrott? Vad hette det sa du?
109. Gillar du att fotografera? Ja för fan.

110. Gillade du Moulin Rouge? Njaee...
111. Salt eller socker? Salt.
112. Kollar du på sport? Bara hockeyhockeyhockey!
113. Om ja; Ja, HOCKEY!
114. Tränar du? Oh ja, hela tiden.
115. Om ja; vad: Jag pott-tränar.
116. Om inte; Men lägg ner.
117. Gillar du ketchup? Usch, nej.
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare isåfall.
119. Små eller stora bokstäver? Små.

120. Blyga eller framåt killar/tjejer?: Det beror på.
121. Är du bra på att måla? Hus med målarfärg ja.
122. Vad har/hade du mvg i? Jag har mvg i att vara mig själv.
123. Vad har/hade du ig i? Har du tid ett tag?
124. Är du blyg? Kan jag inte påstå.
125. Favorilaget? FBK.
126. Gillar du konst? Njae.
127. Favoritmålning? Carolines porträtt av mig som Hitler.
128. Vilket museum var du på senast? National Gallery i London tror jag.
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Va?

130. Har du åkt luftballong nångång? Nopp.
131. Om inte; skulle du vilja det? Ja, varför inte.
132. Har du utövat nån extremesport? Jag stoppade mitt hår i elvispen en gång.
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Jag har hål i öronen. Haha.

Oasis - Soldier On

Kommentarer
Postat av: Saturnine

LOL! ;P Jag tror jag kör den är sen också. Undrar om jag kan få mig en utskällning för att jag skriver om mig själv? HA HA HA HA HA HA HA. Äh. Jag berättar sen. Min skalle är fan blodig. Du är söt. PUSS!

2008-11-03 @ 16:27:52
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0