Den här gången.

Jimmy tycker att jag är jättetråkig som inte har rubriker på mina blogginlägg längre. Så den här gången har jag det. Jag har läst i Shararehs blogg att det är inne att skriva bloggrubriker på engelska nu, och att det faktiskt var hon som började med det också. Haha. Nej, förlåt. Det var bara för roligt för att inte nämna. Jag bara älskar såna där anfall av pretantiös narcissism, och nu menar jag inte ens på ett elakt sätt. Jag finner det faktiskt oerhört roande, på ett litet oroande vis.

Idag tvingade jag ut Evelina på en powerwalk, och som vi gick sen! En timmes solskenspromenad blev det. Det är som sagt lätt när solen skiner, det är värre när det regnar. Nu ska vi strax gå och införskaffa förnödenheter till helgens fest. Top notch - rika barn leka bäst är temat. Så vi ska vara brats och vältra oss i kaviar, hälla champagne över oss och dansa till Gigi D'Agostino. D'Agostini? Jag vet inte. Men ni vet, Eeeeveeerdayy and eveeery niiight. David Hjortkloe. Självfallet, självfallet.

Vem har stulit min svarta hårsnodd? Jag hade två bra, och nu har jag bara en kvar. Typiskt. Jag behöver ju två. Och jag vill inte köpa nya. Jag vill inte köpa någonting alls förutom massor av saker. Hmpf.

Detektivbyrån - Sista Tryckaren

Kommentarer
Postat av: blåsa

2008-10-08 @ 18:02:49
Postat av: blåsa

hahah du det kanske är jag som snott den, kom hem med en svart snodd. och den ser inte rikigt ut som mina andra svarta. hoppsan. kan du förlåta mig?

2008-10-08 @ 18:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0