6 Oktober.

Nu lever min blomma igen. Hurra, vad bra! Våran lampa i hallen lever igen också, vi gjorde en insats idag och Cecilia lyckades på något mystiskt sätt till sist få loss den trasiga glödlampan som var hur högt upp som helst och så satte vi i en ny. Så nu ser vi vilka skor vi tar på oss innan vi går ut, det är bra så att man inte tar fel. Det var jobbigt häromdagen när jag kom ut med en röd sandal i storlek 36 och en vit stövlett i storlek 41. Men nu slipper vi såna problem för nu ser vi igen!

På fredag kommer Jocke hit och hälsar på. Jag och Jimmy ska på Magnus Betnér på kvällen så Jocke kanske ska få adopteras av Evelina och Martina. Ja, Martina kommer också och hälsar på i helgen. Redan på torsdag anländer hon. Det blir fullt hus i lägenheten igen. Varannan helg tomt och varannan helg knökat. Så jobbar vi. Veckans stora dilemma är dock: När tusan ska vi äta paj? Paj is the new baguette.

Nu ska jag ringa Jimmy och störa honom lite när han jobbar. Mouwahaha.

Hello Saferide - Sancho Panza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0