Visste du att fett är en viktig del av din kost?

Jaaa. Det är klart att jag visste. Det är därför jag nyss har ätit fläskfilé med gräddsås och ris. Mmmm. Jimmy tycker inte om gräddsås, så lät det åtminstone innan jag gjorde maten. Efter maten var det jättegott och jag borde göra det igen. Det är ungefär som den gången han inte tyckte om rösti, och nu lever han på rösti. De dagar han inte äter röd curry vill säga.

Fan, vad jobbigt det måste kännas att ha missat att kvällens dresscode var "liten svart klänning" och istället dyka upp i flanellskjorta. Själv har jag missat att packa ner min svarta kofta så jag sitter och ser dräggig ut i en av Jimmys enorma tröjor istället. Jag känner mig som en liten pandabjörn. Om de nu brukar ha stora randiga tröjor vill säga.

Nu är jag godissugen, men det ignoreras starkt och kanske ersätts det med en promenad. Inte. Det blåser fan hustak ute. Vi har varit i Skövde för Jimmy har klippt sig och när vi skulle hem var alla tåg försenade med flera timmar för att det blåste så mycket. Hej och hå. Då kan man inte gå ut. Nu ska vi knulla. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Saturnine

USCH vad ni är snuskiga! ;P (japp, det var det enda jag läste av alla meningar, HAHAHAHA - jag behöver hjälp) PUSS!

2008-11-10 @ 19:17:06
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0