Vi måste gå härifrån.

Nu får vi sova! Och Evelina den jäveln har såklart lyckats få mig att börja kolla på Hell's Kitchen. Nåja, det kanske är jämnt eftersom jag fick henne att titta på Criminal Minds. Men det är ju bra eftersom vi klagade så mycket tidigare idag på att torsdagar är sån dålig tevedag. Nu är det inte det längre. Nu är det bara måndagar som är en dålig tevedag. Jag undrar hur det ska gå när jag och Jimmy flyttar ihop, han hatar att titta på teve. Det gjorde jag också innan jag flyttade till Göteborg. Fast innan jag flyttade till Göteborg hade jag förstås råd att ha ett liv också. Men å andra sidan ingenstans att ha ett liv eftersom Falun suger. När jag flyttat till Krokslätt ska jag och Elin träffas och tycka synd om alla som bor kvar i Falun. Imorgon är det fredag, då får man ha lockigt hår!

Razorlight - Wire To Wire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0