Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn.

Åååh. Jag tyckte att Robin E skulle ha åkt ut. Han är ju så himla tråkig. Och fjunig. Dessutom tycker jag att Jimmy ska sluta tro att han är Robin B, även fast de där röda skinnbyxorna skulle sitta fint över hans lilla rumpa. Haha. Nåja. Ut med Robin E nästa vecka, han är ju ungefär lika intressant som ett paket cornflakes.

Nu tittar Jimmy på Europe Music Awards och jag tycker att Katy Perry är jobbig och inte kan sjunga. Fast egentligen tror jag inte att Jimmy tittar, han zappar nog bara. Hoppas jag.

Förresten är jag kär i köket i våran nya lägenhet, vi var där och skrev kontrakt idag och köket var ännu bättre än jag mindes det. Plus att vi får behålla spotlightsen i tv-rummet, det är ju bäst. Enligt Jimmy. Jag är mest glad över att badrumskåpet ska stå kvar. Plus att Karin är jättetrevlig, undrar om hon vill adoptera mig?

Nu är det sovdags. Eller åtminstone dags att krypa ner i sängen. I morgon är en stor dag! Men jag vill inte avslöja varför riktigt ännu...

Keane - Black Burning Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0