Panering. Planering. Garnering.

Om 4 år vänder finanskrisen, då kommer det börja finnas jobb igen. Det är allt en riktigt bra tröst. Bara 4 år kvar, woho! Det finns 2 lediga jobb i Göteborg som matchar mitt CV. Är det bara jag eller börjar alliansens vallöften kännas lite tunna?

Och kan inte folk bara sluta tro att det spelar roll för Coca-Cola att typ 2 länder i världen dricker julmust två veckor om året? Jag gillar Coca-colas julreklam. Sådeså. Inte för att jag brukar dricka cola på julafton, men jag ska fanimej börja med det bara för att irritera folk som säger att Coca-Cola inte har en chans att utklassa julmust som juldryck. Som Jimmy till exempel. Höhö.

Jag vill kunna skriva igen. Jag hatar det här. Ordbajsandet. Jag vill skriva något fint, något som berör. Sådär som jag gjorde förr i tiden. Det kanske kommer tillbaka om jag tränar på det. Lite i smyg och sedan in public.

Nirvana - Mexican Seafood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0