Och sympatier från fel håll.

Nu sitter jag nyduschad och peppad inför en kväll som antingen kommer att sluta med att vi inte går ut alls eller att vi blir helt galet fulla, peppar varandra till helt sjuka saker och kommer inramlandes 7 imorgon bitti. Det blir bara jag, Evelina och Jolin och det vet vi ju hur det kan sluta. Jag ska nog sminka mig och sånt nu innan jag börjar dricka, annars får jag säkert för mig att jag är skitsnygg utan smink och kommer att gå ut och se ut som en zombie. BIG NO NO! Jag har åtminstone min fina nya röda blus med gulliga vita prickar.

Nu ska jag sminka mig och kanske göra håret lite lockigt. Tur att krogen inte stänger förrän klockan 5 så man inte behöver känna sig stressad. Halloween är det tydligen också, då kan man ju iofs gå ut och se ut som en zombie utan att någon reagerar. Nu ska jag vara snäll och inte skriva det jag nyss suddade ut. Jag är en snäll människa, innerst inne.

Buzzcocks - I Believe

Kommentarer
Postat av: hogie

Shit. Nu fick jag ångest för att jag aldrig har smink och tänker att jag ALLTID ser ut som en zombie?! Jag tar på mig mascara. Kliar jag mig i ögat och kletar ut det så gör det inget, för det är halloween och det är nästan bara bra om jag kletar ut det? (alla frågetecken beror på min dåligt självkänsla. Det kanske är avsaknaden av smink som gör att jag inte har självkänsla?! fan.)

2008-11-01 @ 21:57:37
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0