Och någon borde skjuta mig.

Gud, vad musiker ställer svåra frågor. Jag har försökt sälja min trumpet nu i flera månader och de ställer alltid så svåra frågor som jag inte har en aning om vad jag ska svara på. Det finns en anledning till att jag säljer trumpeten och det är att jag inte spelar på den och jag vet de nada om trumpeter. Jag borde nästan ha gått en trumpet-kurs innan jag la ut den där annonsen på blocket, eller ringt min gamla trumpetlärare direkt och frågat honom om han visste någon som behövde en. Jag känner mig som Bert när Lill-Erik frågar vilken tum det är på någon av hans trummor och han svarar: "Vadå? Det är klart det är tum!"

Idag är det förresten jättesynd om mig och Evelina. Det var det igår också. Det är det nästan varje dag. Jag ska börja spela poker på internet tror jag, det kan man ju tydligen bli rik på. Och med tanke på att jag alltid spelade tillbaka de pengar som mitt elaka ex spelade bort så har jag nog lite talang för det. Men näeeeej, det finns nog bättre saker att lägga sina sista slantar på. Jag har faktiskt 3 äpplen Desireé, så du behöver inte oroa dig! Om smurfar är 3 äpplen höga så är de ju ganska stora ändå, hur får de plats i flugsvamparna egentligen?

Razorlight - Blood For Wild Blood

Kommentarer
Postat av: malin

Tja Trumpetgirl!!



har utmanat dig på min blogg!

Allt bra annars? LÄnge sen nu

2008-11-17 @ 21:59:15
URL: http://lunsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0