Men jag älskar dig nu.

Idag har vi lärt oss att man inte ska titta på Leilas Jul om man är sugen på choklad. Och inte heller om man är sugen på att baka. Jag har inte bakat på 700 år, ekonomin har varit alldeles för kass plus att vårat kök här inte är det ultimata. Så är det något jag verkligen längtar efter så är det vårat nya kök, och att få baka massa roliga kakor. Prova mig fram bland olika recept och ha massa kakor i kakburken. Kakburkarna. Det kommer att bli en hel del kakburkar tror jag. Jag vet redan en sisådär 3 stycken jag vill ha. Stackars Jimmy, han kommer inte se skymten av mig för jag kommer praktiskt taget bo i det där köket de första dagarna. Eller veckorna. Eller månaderna. Baka. Det ska jag göra.




Den här kakan är roligast att baka, för den är så rolig att garnera. Plus att smeten är som en munorgasm. Mmm.

Ryan Adams & The Cardinals - Let Us Down Easy

Kommentarer
Postat av: hanna

åhhh min födelsedagskaka :)

2008-11-26 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0