Kalla mig Grinchen.

Jimmy kallar mig Grinchen. Bara för att jag vill vänta med julen tills i december. Inte en enda pepparkaka, lussekatt, knäckbit, julmust eller glögg har slunkit ner ännu. Just nu äter jag visserligen chokladmandel med kanel på, och det är kanske lite juligt. Om inte annat jävligt gott. Jag köpte Xider's nya vintercider idag också, den vita med glitter och smak av ingefära. Den ska jag dricka imorgon, då är jag lite julig.

Jag vill kalla Jimmy för Grinchen för han förstår inte hur söt jag är i en enorm röd rosett som jag hittade idag på Topshop. Rosetten var typ lika stor som hela mitt huvud och jag trivdes jättebra i den. Och Jimmy bara skrattade. Jag behöver något rött att ha på huvudet. Jag har visserligen något rött på huvudet idag, men det är rött med stora vita prickar. Jag behöver något rött rosettaktigt. STORT rosettaktigt.

Annars har jag och Jimmy köpt vår första gemensamma sak till våran lägenhet idag. Vuxenpoäng! Vuxenpoängen försvinner när jag erkänner att det var sex stycken shotsglas. Men ett av dem var prickigt, så det var ett nödvändigt ont. Nu behövs bara den där glöggtunnan. Mmm... Glöggtunnan.

I kväll ska Jimmy titta på hockey och jag och Evelina ska avnjuta Idol. JOOOOOHAAAAN <3 Som vi gillar att springa runt och skrika här i lägenheten. Jag ska rösta 5 gånger på Robin B bara för att skaka om lite. Och för att han ser ut som Jimmy. Hoho. Vi såg Magnus Carlsson på stan idag, eller jag såg för Jimmy vet inte hur han ser ut. Nu ska jag sluta trycka i mig naturgodis.

Razorlight - You And The Rest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0