Jimmy är Bamselito.

Nu sitter jag i Falköping, hur jag hamnade här vet jag inte riktigt. Jo, jag åkte tåg. I Falköping finns det snö, det är trevligt. Kallt, men trevligt. Jag gillar snö. Om jag inte hade följt med till Falköping så hade jag och Jimmy inte setts på 3 veckor, så det var nog mest därför jag åkte hit. Om 3 veckor bor vi ihop, det känns lite konstigt.

Annars var den här dialogen lite rolig, då Jimmy ligger och läser Slitz och säger:
"De är i Falun, på Harry's!"
"Jaha, är Jenny med?!" Svarade jag och Jimmy tittar lite till.
"Ja, fan! Det är hon!"
Haha. Ja. Det var faktiskt ingen skräll. Hon fick titeln Sveriges snyggast personliga assistent, eller något liknande. Coolt. Kan jag skryta med att jag känner Slitz-Jenny nu? Det borde jag väl kunna? Även fast det bara var en mingelbild?

Nu ska jag dricka Coca-Cola. Ingen stjärna i dag. Eller på hela helgen. Men imorgon. Ont i magen har jag också. Stackars, stackars mig. Det kan bero på att dagens föda bestått av pizza, chips & chokladpraliner. I går ringde Alva till mig, då blev jag glad. Hon behövde datahjälp, hon är bra klok hon, för att vara 8 år. Sen fick jag prata med Pippen också, han ska flyga flygplan till mig på torsdag för jag bor jättelångt bort. Tåg duger tydligen inte. Nu, Coca-Cola.

Bamselito <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej igen=) skrev visst kommentaren på fel inlägg, haha! Jaja jag vill bara informera igen om att det va på etage och inte på harrys =)

2008-11-26 @ 10:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0