Jag sköt en hund när jag var fem.

Jag har nyss spelat bort 80 låtsaspengar på Bingo. Haha. Inte ett öre vann jag för mina låtsaspengar. Det är synd om mig. Eller kanske inte så, jag hade ju något att göra i typ en kvart och det är alltid något. Tänk OM jag hade vunnit några hundralappar, vad glad jag hade blivit. Men men, man kan inte få allt. Nu ska jag äta apelsin istället, om den inte har möglat. Sen ska jag gå och möta Jimmy vid tåget, fastän det kommer att vara kallt och mörkt. Han vill nog att jag ska bli våldtagen av någon galen göteborgare som heter Glenn. Jag känner mig äcklig. Jag ska nog starta en modeblogg, då tjänar man massor av pengar på att göra ingenting. Och så får man hänga med kändisar och äta snittar.

Frida Hyvönen - Science


Kommentarer
Postat av: Saturnine

Fan vad gott med snittar ändå, ÅH! Kan vi inte göra det någon gång? <3!

2008-11-19 @ 00:54:13
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0