Hon dansar mig galen.

Bäst idag är att Evelina visade mig ett trick så att jag nu kan få på mig min lilla blå klänning från Forever21 med rosor i midjan och den är så söt så nu är jag glad. POFF! En helt ny klänning sådär bara. Och tänk att jag var på väg att sälja den för 11 kronor till någon på Tradera. Pfff. Jag ska nog dock inte äta någonting under tiden som jag har klänningen på mig, men det är en annan historia.

Sämst idag är att det är helt sjukt dyrt med nål och tråd. Jag köpte några nålar och två rullar sytråd och det blev 90 kronor! Vafan, jag skulle lika gärna kunna gå och köpa ett helt nytt plagg på H&M. Så där gick dagens middag åt skogen, men jag kan ju sitta och sy istället. Jag som älskar att sy så himla mycket. Jag som är tjejen som på högstadiet ljög ihop en historia om att min mamma råkat slänga mitt förkläde i värmepannan för att jag skulle slippa sy klart det. Jag kunde lika gärna ha sagt att hunden åt upp det så genomskinligt var det. Visserligen gick syfröken på det så det var kanske inte så dålig lögn ändå. Men OJ, vad jag ska sy nu. Jag skulle faktiskt vilja kunna sy, det skulle vara bra. Tur att jag har min mamma och kusin Sigge, då behöver inte jag kunna sy.

Death Vessel - Peninsula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0