Ever seen a burger as cool as me.

Nu sitter jag här och är alldeles rosa och redo inför utgång på Röda Sten ikväll. Jag är så rosa att Kalix skulle ha blivit stolt över mig. Rosa strumpbyxor, rosa-blommig kjol, rosa halsband, rosa ögonskugga, rosa halsband. Jag känner mig som en barbie. Inte. Jag känner mig som mig själv faktiskt. Jimmy har jag slängt in i duschen och Evelina poppar Loke i sitt rum så det hörs i hela lägenheten. Snart bär det av hem till Jolin och sedan går vi vidare. Jag får väl ta igen min hemmakväll i lördags ikväll istället. Nu ska jag titta färdigt på Halv Åtta Hos Mig och dricka lite vin.

Glasvegas - Ice Cream Van

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Nu blev jag varm i hjärtat <3 (och det behövs för det har snöat i storstan Falun idag ;D ) PUSS!

2008-11-19 @ 21:35:56
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0