Det är vad folk säger om oss två.

Jag vill ha pengar. Jag har hittat en julklapp till Jimmy som jag vill köpa NU innan den tar slut. Han är ju så svår att köpa paket till, så det gäller att passa på när man väl hittat något. Det är lite orättvist det där, för jag är ju lättast i världen att köpa presenter till. Ta nåt prickigt, nåt rosa, nåt glittrigt, nåt som har med Håkan att göra eller nåt med rosetter. Och så är jag glad i femtiofem veckor framåt. Fast å andra sidan kanske jag inte är så lätt att köpa present till med tanke på att två av mina bästa kompisar gav mig en middag i födelsedagspresent... Som antagligen kostade mer för mig att åka fram och tillbaka till stan för att äta än vad den kostade dem att göra i ordning... Hrm, hrm.

I natt har det regnat och regnat och regnat, då går det inte att sova i mitt rum. Det droppar ner på fönsterblecket och låter så högt av varje droppe så man blir alldeles galen. Så jag har inte sovit sådär jättebra, tur att man är arbetslös och meningslös så man inte behöver så mycket sömn. Inte tänker jag träna nåt idag heller, jag ska bara ha lockigt hår. Det är det enda jag ska göra idag, ha lockigt hår.

Vampire Weekend - Cape Cod Kwassa Kwassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0