Dagens läte:

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!

Så låter jag idag. Vems idé var det att ha efterfest på mitt rum? Och vad grannarna måste ha älskat att vi började spela trumpet klockan två på natten. Så dåligt mår jag faktiskt inte, jag är mest trött och varm. Både Jimmy och Evelina är borta på intervjuer och jobb, det gör hela momentet att ligga kvar i sängen ännu skönare faktiskt.

Gårdagkvällen var trevlig i alla fall, fastän det kändes som att vi kraschade någons privatfest då alla kände varandra utom vi. Alla kände de som spelade och uppträdde också, utom vi. Men det var trevligt. Blåsigt och trevligt och päroncider är fan inte gott längre. Men OH, så kulturella vi var. Nu har vi varit kulturella för ett år framåt.

Nu ska jag duscha och sen ska jag nog gå till Coop för jag ska tydligen ha ett paket som ligger där och väntar på mig. Jag väntar inte paket någonstans ifrån. Vad kan det vara?

Metronomy - Heartbreaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0