It does not get me going at all.

Det är väl dags för lite bilder igen antar jag. Det var ju återigen ett tag sen sist.

image98
Jcoke och jag på tåget hem från Falköping. Fast han hade varit i Göteborg på hälsoresa.

image99
Hanna fyllde år så jag bakade en fin liten kaka. Som ingen åt av för den såg för god ut.

image100
Fyllefyran hade re-union och jag är så full att Sandylicious måste bära mig. Leker vi.

image101
Vi hade grillfest på Sandy och Kristers balkong för att inviga våren.

image102
Jimmy, Jocke, Freddie och Ante (aka. Böte) låtsades vara coola killar med solbrillor. (PÅ ROSKILDE EH EH EH!)

image103
St: Tropez är ute. Järnet i Falun är det som gäller för oss brats these days.


Laura Marling - The Man Sings

Kommentarer
Postat av: jcoke

schysst länk! nu ska jag länka till dig här!

2008-05-08 @ 14:10:45
URL: http://jcoke.blogg.se
Postat av: Olof

Järnet är ju det som gäller, alla coola människor hänger ju där.

2011-07-16 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0