I'm so tired of acting tough and I'm gonna do what I please.

Ah. Vad trött jag är på att fixa saker hela tiden. Och trött på att lära mig nya saker. Och trött på att leva hälsosamt. Jag vill äta godis, chips och dricka läsk varje dag. Så som man ska göra. Vad var det för dumt vad vi hittade på? Okej. Nu saknar jag egentligen godis, chips och läsk så jättemycket. Det var bara det att jag kände för att baka något, och hur kul är det att baka om man inte får äta upp det sen? Och hur svårt är det inte att baka utan att tjuvsmaka lite?

Nu ska jag strax åka in till stan och kanske träffa Sandylicious och sedan gå på kalas hos Desireé. Men innan det ska jag spela lite gitarr så jag slappnar av. Jag spelar alldeles för sällan nuförtiden. Det är Jimmys fel, jag är alldeles för glad sen jag träffade honom. Förut var jag arg och ledsen jämt så då spelade jag för att få ur mig allting. Nu är jag mest överlycklig och glömmer bort min älskade lilla gitarr som står där i hörnet. Somliga glömmer sina kompisar när de skaffar pojkvän, men jag glömmer min gitarr. Hur normalt är det?

The Felice Brothers - Frankie's Gun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0