Fuck you, bajssnoppar!

Fan. Vad alla är dumma i huvudet. Jag är så jävla förbannad just nu. Jag förstår inte att så jävla många människor kan vara så dumma i huvudet och att allihop verkar dras till mig? Kan vara för att motsatser dras till varandra kanske. Höhö. Jag är aptrött på människor som man ska fixa allting åt, jag är aptrött på människor som inte kan göra någonting utan varandra, jag är aptrött på människor som inte har vett att höra av sig när man skickat sms eller ringt, jag är aptrött på människor som ska bete sig som 14-åringar och hålla på och tjura över småsaker. Ja. Jag är helt enkelt så jävla trött på varenda jävla människa som finns. Nästan. Jag ska fan skita i hela den här helgen och sitta hemma och äta... Morötter. (Inga chips för Nillan!) Så kan ni sitta där utan att ha nåt att göra när ingen fixat det åt er, så kan ni sitta där och vara med varandra eftersom ni inte kan göra nånting ensamma, så kan ni sitta där och bara bry er om er själva. Jag är trött på er. Sådeså.

En positiv sak är att jag träffade Clara idag. Jag träffade Ceebs också för första gången på länge, men Clara för första gången på evigheters evighet så det var liksom extra kul. Även om det alltid är kul att träffa Ceebs också förstås. Men Clara. Ja. Hon gör mig alldeles glad i hjärtat, fastän hon äter upp våra gamla matrester. En till positiv sak är att vi kaaaanske har en lägenhet mitt i Göteborg. Gångavstånd till Avenyn, Liseberg, ja, you name it! Och det bästa av allt är att när jag har den lägenheten och bor i Göteborg så kan jag skita fullständigt i alla jävla egoistiska fjortispuckon. Ni kan sitta på Harry's och trivas så bra i era lägenheter för jag tänker fanimej aldrig svara när ni ringer eller skickar sms och aldrig göra någonting utan Evelina och Jolin. Sådeså. Mouwahahahaha.


Aaaah. Mitt hatiska bittra jag är på besök. Jag har saknat henne. Hon är lite charmig faktiskt.


Metallica - Die Die My Darling


Kommentarer
Postat av: jcoke

flaming bajssnopp of doom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-23 @ 01:26:32
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0