Vad säger hunden? Voff!

Jag har en dreadlock i håret som inte går att kamma ut. Jaja. Knullrufs is the shit. Undrar om Ebba von Sydow får knullrufs? Hon verkar ha så tråkigt hår, bara långt och blont. Det skulle vara roligt att se en bild på henne med värsta knullrufset i bakhuvudet.

Annars undrar jag om Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt sett varandra utan smink eller om de går och lägger sig med sminket kvar på kvällen och sen går upp medan den andra sover och så kommer deras stylister dit och bättrar på det lite och sen låtsas de att de vaknar sådär? Och sen om det nu skulle hålla mellan dem och bli seriöst så att de flyttar ihop och så... Hur stort badrumskåp kommer de då inte att behöva för alla sina göra-sig-fin-saker?

Nu har jag för mycket fritid känner jag. Dessutom feberyrar jag. Kanske dags att krypa ner i sängen med en bra bok istället. Sova bort feber och halsont så jag orkar jobba imorgon.

Miss Li - All I Need Is You

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Va?! ÄR DOM TILLSAMMANS? När jag behöver skvaller ska jag bara återkomma till din blogg i framtiden :P

2008-03-24 @ 22:12:06
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0