Om 2 dagar är det fredag.

Min msn fungerar inte. Katastrof! Inte. För jag använder ju knappt min msn ändå eftersom den alltid är helknasig. Jag har ju Facebook. Vad mer kan man begära? Idag är det extrabra att msn inte fungerar för jag måste plugga, och om jag pluggar och samtidigt har msn igång så blir det inte så mycket plugga av. Därför är det bra att msn lagt av. Det kanske är någon som vill mig väl som har pajat min msn?

Bäst idag:
Maja, 5 år: (sjunger) " Hejsan hoppsan, falleralle ra, när julen kommer ska varenda unge vara gla' "
Linnea, 6 år: "Påsken!"
Maja: "Va?"
Linnea: "När påsken kommer ska varenda unge vara gla'!"
Maja: "Gud, vad du stör mig HELA TIDEN, Linnea!"

Tur att de är vänliga mot varandra de små liven. Annars har det mest varit påskpynt hela dagen. Kycklingar och fjädrar till förbannelse. Jag har till och med fått med mig någon konstig slags fyrkantig kyckling hem som jag fick av Linnea. Jag skulle tydligen ge den till min kille. Jag känner redan nu hur glad han kommer att bli.

The Duke Spirit - My Sunken Treasure

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Det är bra när ungarna ger dig saker som du ska ge till Jimmy, då slipper du ju leta presenter själv! ;D

2008-03-19 @ 18:59:01
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0