Nacho Nacho Mouse. (Mel. Macho Macho Man.)

Dagens roligaste måste ju ändå vara Aftonbladets artikel om tjejen som fann en död mus i sin påse med nachochips från ICA. Ungefär 5 gånger i artikeln påpekar de att tjejen är vegan. Så hon är oerhört traumatiserad av händelsen, hon har fått psykologhjälp och en bukett tulpaner från ICA. Anledningen till att hon är så oerhört traumatiserad är alltså att hon är vegan och hittar en död mus i sin chipspåse. Ja, det måste vara just därför det är så jobbigt. För om jag som köttätare skulle hitta en mus i min chipspåse skulle jag inte alls bli äcklad utan bara glatt smaska i mig den, eftersom jag äter kött. Då blir man ju inte äcklad av ett muskadaver i sin chipspåse inte. Oh nej. Det är ju bara en bonus! Det tror väl fan att man behöver psykologhjälp om man upptäcker att det inte är ett chips utan en mus man sitter och tuggar på, det behöver man väl inte vara vegan för att bli äcklad av? Aftonbladet. Underbara människor.

Nu ska jag lyssna på Johnny Depps fru när hon sjunger för mig.

Vanessa Paradis - Be My Baby


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Sant, fast ni som äter kött äter ju faktiskt jämt döda djur..så vad är skillnaden på att där en råtta?

2008-03-15 @ 00:37:28
Postat av: Saturnine

UH, jag håller mig till cola! Faaast, det brukar jag ju göra ;D

2008-03-15 @ 10:07:35
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0