Idag är det fredag!

Inte vilken fredag som helst heller, utan långfredag! Jag och Jen har bestämt att vi därför får tröstäta hur mycket som helst i sorgen efter Jesus. Så ikväll blir det tjockiskväll utav bara satan. Jag har bakat en kladdkaka med marschmallows och chokladbitar i och ovanpå är det hasselnötter och kolasås. Men just nu sitter jag och väntar på Johnen och Eric för vi ska åka och hämta pizza. Det kommer att bli kalorier galore ikväll, I'm lovin' it!

Annars susar bilarna förbi utanför i en väldig fart på väg till kvalserie-hockey. Hittills har jag räknat till 15 tut. Det brukar vara EN bil som tutar och det är jag ganska säker på vem det är. Men 15 tut? Nu börjar jag bli mer och mer som mina föräldrar märker jag. Jag har varit alldeles för länge i Sågmyra. Då blir man knäpp och börjar räkna tutande bilar och sucka tungt över hockeytrafiken. Jag tror inte ens ordet hockeytrafik används i resten av Sverige.

Nu måste jag leta på mitt läppglans. För det är ju extremt viktigt att jag är snygg inför Johnen och Eric liksom. Eric säger ju ändå bara nej till mig. Snyft. Nåja, de är ju 88'or så man får väl göra en insats iaf! Jimmy är på förfest med systrarna Kallur och jag vill ju inte vara sämre så jag hänger med 88'or.

Förövrigt så pratade jag med Pippen i telefon idag. Han är ganska skojig.
- Heej!
- Hej Pippen! Vad gör du?
- Inget!
- Inget? Leker du inte ens?
- Jag pratar med dig ju!
- Ja, det gör du ju... Är farmor snäll?
- Neej, hon bara pratar och pratar...
Sen la han på. Han har sett för många amerikanska teveserier tror jag eftersom han bara lägger på sådär.

The Hives - Return The Favour

Kommentarer
Postat av: Jocke

hhahah, så ska alltid göra hädan efter -bara lägga på.

2008-03-22 @ 23:24:07
Postat av: Saturnine

SNUTTIPUTTEDUTTIDOOOO-ar ni eeeer i helgen eller vad fan är det frågan om? VA? Du är söt.

2008-03-23 @ 20:30:24
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0