I have a very swedish name... IKEA!

Dags för frukost innan det blir dags för mer frukost hos Jen och sedan bär det av till IKEA tillsammans med henne, Des och kanske till och med Tove. Själv har jag inget ärende på IKEA, jag tycker mest om att slösa pengar som jag inte har. Jag ska köpa krokar att ha bredvid min spegel så jag kan hänga mina halsband där. Sen ska jag äta IKEA-mat. Det är mest därför jag följer med. Jag vill ju inte vara med mina kompisar, jag vill bara bli tjock.

Hello Saferide - The Quiz


Kommentarer
Postat av: Saturnine

Hoppas att du överlevde dagen ;) JAG VILL BESTÄLLA KLÄÄÄDER! Törs jag? PUSSPUSS!

2008-03-03 @ 22:05:30
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0