Han't ti mä dä här nå.

Jag pratar dalmål för att jag är stressad. Det blir så då. Jag pluggar, pluggar, pluggar och pluggar som en gnu. Jimmy har sagt att om jag inte gör klart den här uppgiften i tid ska jag inte få någon mat på hela helgen. Jäklar, han har pli på mig! Visserligen är det ju honom det blir mest synd om när jag blir hungrig, men jag pluggar väl ändå för att han ska slippa se min bästa sida. Jag pluggar även för min egen skull också, för att jag ska få bli tjock och lycklig till hösten.

Nu är min 10-minuters rast över. Jag hann ringa Jocke och så hann jag blogga. Det var en mycket uppskattad rast. Vet dock inte riktigt när jag ska hinna med att duscha, packa och sova. Hm. Duscha är överskattat. Packa behöver jag inte för jag kommer väl ändå knappt ha kläderna på mig. (HAHA! Förlåt, jag kunde inte låta bli. Det var för bra för att låta bli.) Och sova kan jag göra på tåget. Så nu var det löst. Åter till geografiboken. Visste ni att Karlstad tillsammans med Hammarö, Forshaga och Grums bildar en funktionell region? Nä. Det var väl det jag trodde!

Kommentarer
Postat av: jcoke

jaha, men jaha!!!!???? var fan står det att vårat scones-bak blev inställt då? Fucking jävla bajssnopp!

2008-03-06 @ 20:43:31
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0