800 grader.

Helvetes jävlar, det känns som att jag ska smälta bort. Har tillbringat halva dagen i sängen och feberyrat. Nu yrar jag dock inte. Mer än om att jag måste skicka in alla ansökningar till högskolan och att jag inte förstår hur man ansöker till den där jävla KY-utbildningen. Plus att jag måste skriva den där lägenhetsannonsen. Tenta upp Historia C och tydligen göra ett nytt prov i Geografi B trots att jag fick G på det förra provet. Kan någon förklara för mig varför i hela friden jag måste göra det? Samtidigt som den förklarar varför jag måste läsa Geografi B och Historia C för att bli konditor. Thank You. Nej. Jag är inte bitter. Det känns bara helt underbart att allt detta måste hinnas med innan den 15'de april och jag har 38,5 graders feber.

Nej. Nu hoppar bokstäverna framför ögonen på mig här så det är nog bäst att jag återgår till sängen och stressar upp mig över allt jag inte hinner med. Lite magsår på det här kommer nog att sitta fint. Blä, blä, blöja.

Kaiser Chiefs - Oh My God

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0