Varför gråter du?

Varför gråter du?
- Jag gråter för att jag är så ensam.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att jag vantrivs så mycket här.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att jag önskar att jag vore nöjd med det här, jag vill också vara glad som de andra.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att jag aldrig mer kommer att kunna lita på någon till 100%.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att jag inte törs ha någon nära vän längre.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att det måste vara något fel på mig som vill så mycket mer.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att mina vänner faktiskt sitter och planerar saker de ska göra när jag sitter alldeles bredvid och ändå inte frågar om jag vill vara med, alltså är de inte ens mina vänner....

Varför gråter du?
- Jag gråter för att jag hatar att jag fortfarande gråter över det där som hände förut.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att jag är så fucked up och för att det går ut över dig.

Varför gråter du?
- Förlåt, förlåt, förlåt.
Det är inte du som ska be om ursäkt, det är ditt ex och dina så kallade kompisar.
- Men jag är dum i huvudet...
Förresten var jag kär i dig redan när jag gick härifrån första gången vi träffades.

Varför gråter du?
- Jag gråter för att det där var det finaste någon någonsin sagt till mig.

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Fast det är ändå bra att gråta ifall man tänker på hur det skulle vara att inte kunna gråta.. Och snart slipper du ju allt det här vet du <3 !

2008-06-24 @ 23:49:08
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0