Sockerchock.

Aah. Jag bakade en kladdkaka med vit choklad och hallon. Alltså, ingen kakao eller vanlig choklad utan bara vit choklad och hallon i. Det var det sötaste jag ätit. Jag mår fortfarande illa fast det var 1½ timme sen jag åt den och jag åt bara en jätteliten bit. Den var god. Men ah. Jäklar. Jag vill inte ha socker på en vecka tror jag. Möjligtvis kanske 2 veckor.

Nu ska jag sova så jag orkar köra bil imorgon. Sen är det playdate med Ceebs och kanske Kalix också. Och sen går tåget till Falköping. Jag har haft packningspanik som vanligt. Vilket är dumt, för jag kommer ju ändå bara ligga naken i sängen. Höhö. Humor ja. Min hals gör ont som bara den. Ska jag bli förkyld nu också? Det passar sig verkligen inte alls. Om 6-7 veckor ungefär. Då kan du återkomma.

Doktor Kosmos - Doktor Kosmos Spelar På Ung Vänsters Sommarläger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0