Packa pappas kappsäck.

Idag har jag mest varit arg för att det är så svårt att packa. Det är synd om Jimmy som måste stå ut med mig när jag är arg. Ännu mer synd om Jimmy som måste stå ut med Pippen som är överenergisk som en gnu. Nu har jag faktiskt lyckats packa det mesta. 10 outfits kompletta med tillbehör och allting. Det var inte roligt. Ibland är det jobbigt att ha tvångstankar om att allting måste matcha och vara jättegulligt.

Inatt klockan två åker vi mot Arlanda. Anklanda. Hoho. Storebror ska skjutsa. Vi borde nog sova lite nu. Jag har blivit festivalförkyld, sådär som man blir efter en festival. Med hes röst och snörvlande nos. Byta låtar på mp3-spelaren kanske vore något. Nu ska jag pussa lite på Jimmy. Han verkar lite trött, utmattad och ensam. Plus att jag är en bitch när jag är arg och stressad, så jag måste samla på mig lite pluspoäng.

Ha det så regnigt här hemma. Puss å kram och Sicilianska hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0