BlondinClaraBella.

Bara så att ni vet så är Clara BlondinClaraBella.blogg.se. Eller hon vill vara i alla fall. Vad hon än säger. Nu kan det vara så att jag har tråkigt för att Jimmy städar som en galning, och vi gillar att ha ett ojämställt förhållande så jag hjälper inte till. Svärfar med tillhörande fru kommer på besök imorgon och jag ska baka hallon&mangopaj med kokos. Så jag gör min beskärda del imorgon bitti istället för nu. VI ÄR VISST JÄMSTÄLLDA!!! Förlåt. Det bara kom. Skrivtourettes.

Jag vill också ha en fin blogg. Och massa fina klänningar som jag hittade idag på någon amerikansk sida som sålde massa 50/60-tals kläder och sjömansklänningarna, de prickiga klänningarna och körsbärsklänningarna avlöste varandra.

Annars fick jag ett intressant telefonsamtal från Desireé idag. Hon var på Lisberg.
Des: "Pernilla! Har de tagit bort topspin?"
Jag: "Ehm, jag vet inte... Ligger den inte där den brukar?"
Des: "Var brukar den ligga?"
Jag: "Nedanför Flume Ride typ, men kan ni inte kolla på en karta då?"
Des: "Ja! Jenny, vi kan kolla på en karta!"
Jen: "Ja! Vad smart!"
Jag: "Haha. Sen kan ni ju gå och fråga en vakt eller nåt var Rainbow ligger och säga att ni vill åka den."
Des: "Men Pernilla, den har ju gått sönder!"
REALLY?! Att de inte tar upp sånt i media... Jag tror jag ska sluta försöka vara rolig på fritiden.

Nu ska jag fortsätta mobba BlondinClaraBella på msn. Hon gillar min champagne-frukost idé. Det gör jag också. Jag tror tamejfan att den blir min hejdå-fest. Nu ska jag akta mig för nu kommer min man med dammsugaren i högsta hugg.


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag förnekar allt om öa! hehe i helgen blir det balkan vodka igen...every day and every night!

2008-07-18 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0