Someday Soon...

Idag blev jag återigen hemskickad från jobbet. Kanske är det dags att jag inser mina begräsningar. Även fast jag känner mig rätt pigg när jag är hemma så är det en annan sak att vara omgiven av 30 skrikande barn som vill att man ska bära dem, jaga dem, dansa, hoppa, springa, leka. Så det blir en till vilodag. Imorgon däremot MÅSTE jag vara frisk, för då är det fredag. Och vad är det när det är fredag? Då är det feeeeeest!

Fy fan vilken äcklig chokladboll jag äter nu. Blä. Nu måste jag gå och kräkas. Eller åtminstone slänga chokladbollen skölja bort smaken med lite Loka. Uäck. Köp aldrig Delicatos Pärlboll säger jag bara. Skölja bort smaken, sen återgå till sängen och läsa bok. Det blir fint det!

Mando Diao - Motown Blood

Kommentarer
Postat av: Saturnine

BolagsshopparN! ;P Imorgon är det paaa-aaa-aaartey!

2008-02-28 @ 13:58:03
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0