Solen skiner i Norrköping!

Ja, inte just nu kanske. Men imorgon. Och det är bra för imorgon ska jag till just Norrköping. Jag och Evelina ska dit och leva loppan. Träffa Jolin och planera våran framtid. I höst ska vi nämligen bli sambos, och sånt måste minsann planeras. In i minsta detalj. Själv är jag mest lycklig för att jag ska få äta pizza. Och dricka silvermink. Känner jag mig och Evelina rätt så kan det bli en och annan chipspåse också. Jag har inte varit i Norrköping sen jag var jätteliten, så jag förlitar mig på Evelina. Som antagligen aldrig har varit där. Vi borde ha tagit med oss Martina eller Sandra. Hur ska jag och Evelina klara oss på egen hand? Nu måste jag packa vidare. Jag har packningspanik som vanligt. Mest för att jag känner mig som ett tomt blad. Vet inte alls vad jag ska ta med.

Nåja. Jag har åtminstone två chokladaskar som väntar på mig i Falköping. Dem har fått av Jimmy för att det är alla hjärtans dag. Det är iaf min version, det skulle kunna vara så också att han fått dem i julklapp och inte vill ha dem och därför ska jag få dem för att han inte kan stava till väsentlig. Men det tror jag verkligen inte. Det måste ju vara för att jag är så ärlig, trevlig och söt som han köpt dem just till mig. Livlig fantasi? Jag? Neej, det tror jag inte.

The Four Tops - I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Jag har det! Vi fixar en alla hatar dag! Vilket datum? Let´s do it!

2008-02-14 @ 22:08:55
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0