Självfallet, självfallet.

Jag lever. Fast jag är i Falköping och dricker full. Jimmy super omkull mig. Höhö. Yeah, I Wish. Nej, vi håller här för idag. Men jag är i Falköping iaf och jag lever. Än så länge. Om jag inte kommit hem imorgon så är det alltså JIMMY som mördat mig. Kom ihåg det. Nu är jag kissig och har inga pengar på mobilen. Vad nu det har med saken att göra. Jag vet inte. DJ har förolämpat mig hela kvällen. Falköping är fan dödare än Falun. Tror jag, jag vet inte eftersom jag är hemma hos Jimmy. Han tvingar mina små popöron att lyssna på hårdrock. Aj aj. Inte får jag gå på Mösseberg heller. Jävla Jimmy! Nu ska vi hångla. Tjipp och hej.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Smita iväg på det här sättet! Och ringa då jag ligger i badet, badass! ;) (även menat: YOU GO GIIIIRL!)

2008-02-24 @ 15:15:00
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0