Regel #1.

Emellan allt festande och ätande i helgen så hann faktiskt jag, Evelina och Jolin planera lite inför hösten. Gå igenom vem som har vad i möbelväg och prata lite om hur vi vill ha det. Jag och Evelina vill ha en tvättmaskin med miljövänliga(?) Jolin hellre ville ha ett badkar. Målet är en fyra på Avenyn, men jag antar att vi skulle kunna sträcka oss till Vasastan också... Om det kniper. Haha. Hursomhelst så kom vi fram till att Regel #1 i vårat kollektiv är att man inte får bli gravid/vara gravid i våran lägenhet. Då får man betala dubbel hyra. När Jolin och Evelina bestämde denna regel tittade de strängt på mig, som att jag tydligen skulle vilja gå och skaffa barn? Hmpf. Jag är nöjd bara vi har en tvättmaskin och balkong, några bebisar har jag inte räknat med. Fast de är ju så gulliga...

Patrick Park - Something Pretty

Kommentarer
Postat av: Evelina

Regel nummer 2: Gå gärna in i Nillan garderob och låna hennes kläder!!;-)

2008-02-18 @ 17:33:43
Postat av: Annapanna

Påminnelse nr 1: Kent kommer till Peace and love, jag förstår varför du vill diiiiit ;D

2008-02-18 @ 17:35:35
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0