Rast vila, ses om 14 dagar.

Jag har rast från jobbet och sitter hemma och äter godis. Annars kan jag mest konstatera att: Jag. Vill. Sova. Jag. Vill. Dö. Jag. Hatar. Barn. Varför jag pratar som Josefin Craaford med en punkt efter varje ord vet jag däremot inte. Idag har vi sammanslagna avdelningar på dagis. Och jag har stängningen. Jippie. Nej. Verkligen inte jippie. Nåja. Ikväll blir det filmkväll hos Ceebs (Eller Anna?) och det är ju upplyftande i alla fall. Mindre upplyftande är att sista boken i Millennium-trilogin inte fanns på biblioteket så jag fick låna (läs; stjäla.) den sista Harry Potter-boken istället. Jag hatar Harry Potter. Men ändå har jag läst alla böckerna. Men det är lite som med Tvillingarna I Sweet Valley-böckerna. Speciellt spännande är det inte men de slår ju åtminstone ihjäl en halvtimme.

Nu ska jag äta lite mer godis innan jag går tillbaka till jobbet. Där det vankas mellanmål. Hoho. Det blir en fin efterrätt till godiset det. Coca-cola vore gott också. Det får bli ikväll. Livet är en fest och JAG är den som roffar åt mig mest från buffébordet.

Ana Maria Espinosa - To Win My Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0