Det här blogginlägget tillägnar jag Evelina.

Eftersom det är fredag och jag inte har någonting alls att göra förutom att tjocka muffins, chips, ostkrokar, godis, coca-cola och titta på Let's Dance med min mamma så bestämde jag mig för att shoppa loss lite. Jag menar, ALLA MINA OANVÄNDA KLÄDER HAR PLÖTSLIGT BLIVIT ANVÄNDA! Så vad hade jag för val? Slutsumman på hela kalaset blev 620 kronor och för det fick jag de här fina sakerna:

  


Det är njutning det, giiiirls! Nu ska ni inte alls tro att jag skrev det här inlägget bara för att djävlas med Evelina. Oh nej, något sådant skulle jag aldrig göra. Jag skrev det bara för att jag älskar Ebba och är en riktig liten fashionista. Och dessutom är modebloggar bland det mest intressanta som finns! Det tycker jag verkligen. Jag skulle aldrig skriva ett helt blogginlägg bara för att djävlas med Evelina. Inte jag inte. PUSSPUSSPUSS!

Doktor Kosmos - Kapitalist! Nu ska du dö!

( i've got a feeling, this year's for you and me )

Kommentarer
Postat av: Evve

Är ju fint att du köper på dig lite kläder som jag kan sno sen när vi flyttar ihop, den svarta klänningen får du nog hålla hårt i :p

2008-02-24 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0