Vill förändra allt.

Idag har det varit ruskigt väder och då får man sitta inne och dricka te och se på film. Så jag tittade på Juno. Det tråkiga med mig är att jag är så himla kräsen när det gäller filmer, så när jag väl hittar en film som jag gillar så tittar jag på den 300 gånger ungefär. Som Juno, den har jag sett massor av gånger. Jag är lite kär i Michael Cera faktiskt. Han är ju så söt. Jag blev kär i honom redan i Superbad, men det växte sig starkare i Juno.



Nu ska jag snart gå och titta till mitt framtida hem. Jaja. Vårat framtida hem förstås. Men eftersom Jimmy inte är med idag så kan jag ju säga lite vad jag vill till Karin och få det exakt som jag vill ha det. HA! Det har han säkert inte ens tänkt på den där von Lindroos'arn. Synd för honom. Mouwahahaha.

Stevie Wonder - We Can Work It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0