Var är du ikväll?

I slutet av 2007, början av 2008 svor jag på att i år skulle bli mitt år. Jag och Ceebs ramlade fram i vinternatten och lovade oss själva att det skulle bli ett bra år. Det bästa året. Vi skulle våga, vi skulle leva. Allt skulle bli bra helt enkelt.

12 månader senare sitter jag som nybliven sambo i Göteborg. Och Ceebs är tydligen nyförlovad. Så jag antar att vi fick våra år. 2008 var verkligen mitt år. Där 2007 mest var ett självmordsbenäget helvetes år, var 2008 det bästa euforiska underbara året någonsin. En årskrönika känns ganska överflödig. Men lite snabbt kan vi väl konstatera att jag under 2008:

Träffat Jimmy, som jag tänker gifta mig och skaffa fyra barn med. Vare sig han vill eller inte.
Flyttat till Göteborg, som jag velat ända sen jag var 5-6 år.
Haft en Håkan-sommar <3
Fått se en av mina bästa vänner gifta sig, en annan av mina bästa vänner få barn och själv blivit faster igen.

Det var ett bra 2008. Det kommer att bli ett minst lika bra 2009, om inte ännu bättre. Det kommer åtminstone att börja skitbra med nyårsmiddag hemma hos oss tillsammans med Evelina, Jolin och Jimmys kompis Hakim och hans flickvän Maria. Och allt som har en bra början har ett bra slut. GOTT NYTT ÅR FUCKERS!

Johnossi - Party With My Pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0