Sen vi var 17 år.

Neeej. Jag är faktiskt inte arg. Inte arg. Ledsen kanske. Ledsen, lite besviken och mycket fundersam. Eller mycket besviken och lite fundersam. Funderar på om. Och Om. Och Om. För det finns så många Om. Och alkoholrelaterade ursäkter gör mig bara ännu mer besviken. Att inte komma ihåg är aldrig en ursäkt, bara en bortförklaring. Så nej. Jag är inte arg. Jag är besviken. Fundersam. Och förvirrad. För någon som mig som aldrig kommer att våga lita på någon helt och fullt igen var det här kanske det sista jag behövde. Det är svårt nog ändå. Och just nu har jag tre tusen miljoner Om som snurrar i mitt huvud. Det handlar alltid bara om millisekunder, och om man inte ens vet vad man gör under de sekunderna så finns det inte så mycket att tro på. Om.

Belle And Sebastian - Lazy Jane

Kommentarer
Postat av: Saturnine

kramar om <3!

2008-12-07 @ 15:04:38
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0