Sen vi var 17 år.

Tio första:
Första bästa kompis: Anna-Lotta.
Första bil: En silvergrå Mercedez med röd klädsel. Leksaksbil förstås.
Första kärlek: Henke Jacobsson på lekis ;)
Första husdjur: En guldfisk med det fantasifulla namnet Guldis.
Första semester: Eh, ingen aning. Husvagnsbarn. Sälen kanske?
Första jobb: Åhléns café.
Första köpta skiva: Niklas Strömstedt.
Första riktiga kärlek: Det var nog Tomten...
Första piercing: Hål i öronen.
Första konsert: Säkert nån Björn Skifs som mamma tvingade med mig på.

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: Cider på Fridas kalas i fredags.
Senaste bilfärd: Oj, ingen aning... Med svärmor till Falbygdens ost tror jag.
Senaste filmen du såg: Wallander - Jokern, med Evelina i söndags.
Senaste ringda telefonsamtal: Alfa-kassan.
Senaste bubbelbadet: Ingen aning.
Senaste spelade cd: Timo Räisänen - ... And Then There Was Timo 
Senaste kyss: Jimmy när vi sa hejdå på tågstationen.
Senaste gången du grät: Igår.
Senaste måltiden: Thai Red Curry med kyckling & ris alldeles nyss.

Åtta, har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Haha. Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte riktigt.
Varit på tv: Jo. Flera ggr faktiskt.
Fått ditt hjärta krossat: Om.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, alldeles för många gånger.
Haft ett one night stand: Njaaeee, jooo...
Busringt till nån: Haha. Självklart.

Sju saker du har på dig:
1. Vitt diadem med en rosett.
2. Röd kofta.
3. Vit blus.
4. Röd/vit-randig kjol.
5. Vita strumpbyxor.
6. Röd/vita trosor.
7. Bh.

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat.
2. Promenerat.
3. Varit på banken. 
4. Lagat mat.
5. Handlat.
6. Bloggat.

Fem favoritsaker (utan inbördes ordning):
1. Jimmy
2. Mp3-spelaren
3. Prickiga väskan
4. Gitarren
5. Pippen

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jag kan väl berätta allt för alla om jag vill, men jag vill oftast inte alls.

Tre val:
1. Blåval.
2. Knölval.
3. Hajval.

Två saker att göra innan du dör:
1. Åka till Iran.
2. Skriva en bok.

En sak du ångrar:
Att jag slösade bort såpass mycket tid av mitt liv på någon som bara gjorde allt för att förstöra för mig.

Jag är nog inne i någon period. Nu ser jag mest fram emot Halv Åtta Hos Mig och så klurar jag på hur jag ska kunna lura Evelina att hon måste gå och köpa Coca-Cola till oss. Det fanns inga lussebullar på Willy's så min plan gick upp i rök. Nu vill jag ha cola istället. Ju mer pant vi får desto billigare kommer vi undan med dammsugarpåsarna!

Guns N' Roses - Madagascar

Madagaxar. Haha. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Utan inbördesordning? Hah! Den var rakt av, för Pippen är ju inte en prickig väska! ;) <3

2008-12-09 @ 22:19:59
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0