Och de säger: "Bla, bla, bla, bla."

Nu har jag varit en väldigt duktig flicka och fixat med massor av saker idag så jag sitter här och funderar starkt på att gå och köpa mig ett paket O'boy, en liter mjölk och några lussebullar. Jag blev så sugen på det när jag gick förbi julcafét nere vid Fontänbron. Jag är väldigt mycket julstämning idag ska ni veta. Idag är dagen då jag går in för det helt och fullt. Det är nästan så att det enda som fattas är en tomteluva. Jag tror att jag tänker att det ska göra mig snäll, eftersom jag var rätt så o-snäll igår kväll. Men om man är klädd som en liten tomtenisse och dessutom dricker varm choklad och äter lussebullar så måste ju snällheten tränga igenom på något sätt. Man kan ju alltid hoppas.

Take That - Said It All

Kommentarer
Postat av: Saturnine

<3! Skicka julstämning till mig! Inte som i en stämning på pengar.. förstås. HAHAHAHA. Näe men fan. Jag saknar dig!

2008-12-09 @ 17:56:40
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0