29 Augusti.

Jag är för gammal för alkohol. Jag ska börja md yoga och sådant som är bra för kroppen istället. Det kom jag och Jolin på idag när jag erkände för henne att jag tragiskt nog blivit bakis på 2 cider och 2 glas rosévin. Jag blir bakis bara jag tittar på alkohol nuförtiden. Bara jag tänker på alkohol nästan. Jag ska nog sluta tänka på alkohol och låtsas att det är läskeblask jag dricker istället. Då blir jag nog inte bakis.

Igår var det dags för inflyttningsöl med Jolin. Jag och Evelina fick gå ÄNDA till Järntorget och beklagade oss hela vägen över hur ocentralt alla andra bor. Sedan bar det av till Publik för att sedan avsluta kvällen på Pustervik. Det är svårt att sluta röka nu när det finns så snygga cigaretter. Och Andreas har berättat för mig vad för slags ring jag ska ha när det vankas förlovning. Den första jag fick syn på när vi kom in på Pustervik var "Hallå tjejer!", vi gick i samma klass ett år på gymnasiet. Egentligen heter han Alex, men vi kallar honom "Hallå tjejer!" av någon anledning som inte ens jag förstår. Ska man inte ens slippa Falubor i Gbg? Jag trodde att de bara rörde sig mellan Falun-Uppsala-Sthlm-Oslo-Thailand. Vad är detta för en konspiration?

Idag har jag och Evelina mest mått dåligt. Och handlat mat. Sen mötte jag Jimmy vid tåget för vi leker 6-månaderskalas idag. Det firade vi med att titta på Finnkampen och äta tacoburgare. Väääldigt romantiskt om jag får säga det själv. Men å andra sidan, det kanske är bättre att spara på romantiken tills 1-årsdagen om 3 och ett halvt år? Årsdag på skottdagen är förbaskat dumt, men det ska väl vara jag och Jimmy till att lyckas med något sådant också.

Imorgon kommer Storebror och kusin Veckans Balt, även kallad Ankan eller Det Baltiska Benranglet hit för att hälsa på. Läs: Utnyttja mig för sovplats när de vill ut och festa i Göteborg. Men det ska nog bli bra det också. Jag ska tvinga Ankan att städa i min lägenhet, jag har hört att hon är bra på sånt. Hon är ju trots allt balt.

Nu ska jag pussas med Jimmy. Han sover redan. Det är bra. Då kan man pussa lite där man själv vill. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0