27 Augusti.

Ibland undrar jag varför grannarna måste öva på gitarr och sång vid ett på natten. Å andra sidan förstår jag varför för han var så fruktansvärt kass, så han kanske inte vågar öva någon annan gång än på natten. Han lät som en dålig trubadur på en sunkig grekisk restaurang som vi brukar säga. Eller så var det bara jag som sa så nu, för att det stämde ganska bra. Gör han samma sak inatt igen så tänker jag ta fram min gitarr och spela ännu sämre. Eller bättre. Jag kan faktiskt 3 ackord, grannen kunde bara 2. Vilket visserligen räcker för att spela en del låtar. Det kanske var de låtarna han spelade. Jag vet inte. Jag tog på mig min mp3-spelare och försökte somna istället.

Nu väntar vi på att det ska sluta regna så vi kan gå till Willy's och köpa mat. Harry's var jag på väg att skriva. Hemlängtan månne? Fast Harry's har ju god mat. Inte lika god som den jag och Evelina lagar förstås. Inte på långa vägar. Vi ska förutom att starta svartklubb i Evelinas rum även starta svartrestaurang i köket. Undrar just vad Cissi tycker om allt det här? SLUTA REGNA NU FÖR BÖVELEN! JAG ÄR HUNKRI!

Säkert! - Vi Kommer Att Dö Samtidigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0