26 Augusti.

I morse blev jag väckt tidigt av Evelina som skulle gå och jobba på någon skola som skulle ha friluftsdag. Och regnet har öst ner konstant i flera timmar nu. Haha, skrattar jag nu och kommer inte alls att skratta lika mycket sen när Evelina får lön medan jag sitter och suger på en gammal tubsocka i brist på annat. Nåja, man får njuta så länge man kan. Jag försökte njuta av att jag fick sova vidare medan alla andra jobbar. Vilket mest resulterade i ångest så jag satte mig och sökte en sisådär sju jobb istället. Sen la jag mig i sängen och slötittade på några avsnitt av OC, då försvann ångesten faktiskt helt. Det är det jag alltid har sagt, OC botar allt.

Nu är det nog dags för frukost och sen en promenad i regnet. Det sorgliga är att jag inte hittar någonstans, så promenaden kan säkert bli flera timmar lång och jag upptäcker att jag hamnat ute på Hisingen. Tråkigt då att Evelina lånade mitt spårvagnskort i morse, haha. Nej. Jag ska nog hålla mig här i närheten så jag inte kommer vilse. Men först frukost. Den enda måltiden om dagen som jag har råd med. Som sagt; Man får njuta så länge man kan.

Jeff Buckley - Hallelujah

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Allt jag kan säga är nog <3 !!

2008-08-26 @ 14:49:34
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0