På semester älskling.

Jag väntar på Jocke för idag ska vi se på Sunes Sommar. Aladdin-citaten börjar ta slut så vi måste se en ny film nu. Annars är jag mest trött i fötterna och glad för att solen skiner. Hoppas den fortsätter med det imorgon också. Jag går på Ipren och KanJang och vill inte ens veta hur jag skulle må om jag inte var fullproppad med sånt.

Förövrigt har jag blivit erbjuden två jobb idag. Ett i Falun och ett i Leksand. Jag sa ja till det i Falun och har nu bestämt mig för att flytta in i en pytteliten etta som jag ska betala 10 000 i månaden för och så ska jag leva för att gå på Harry's på juldagen och börja lyssna på Timbaland och Justin Timberlake.  Nu ljög jag. Nähä? Joho. Det gjorde jag faktiskt. Jag sa nej till båda jobben. Men om någon känner för att bli dagisfröken i Tällberg eller städa trapphus i Falun så finns det åtminstone lediga tjänster.

Dodgy - Staying Out For The Summer

Kommentarer
Postat av: jcoke

KYCKLINGRULLE!!!!

2008-04-17 @ 02:50:35
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0