Hög på Voltaren.

Jag har så sjukt ont i ryggen och magen. När jag skulle gå till jobbet i morse tog det mig 30 minuter att gå 50 meter för jag fick lov att stanna och sätta mig ner hela tiden och gråta lite. Efter 50 meter kom Conny (inte Storebrorsan utan vaktis på dagis) och sa åt mig att gå hem. Två sekunder senare kom granntanten på 70+ och hade tittat på mig under hela tiden och ville hjälpa mig hem. Hon är nog fortfarande lite orolig för mig sen hon hittade mig liggandes i en ispöl med ett brutet ben för 10 år sen. Nu är jag hög på Voltaren T. Att sitta ner går bra, men att stå upp eller ligga ner gör så ont att det knappt är på riktigt. Undrar vad det är för fel? Undrar varför jag är sjuk jämt nuförtiden? Undrar om jag kanske borde chilla lite?

Min mor vill skjutsa mig till akuten. Men jag knarkar vidare på värktabletter och hoppas det går över tills imorgon. Det känns bättre nu i alla fall än vad det gjorde i morse. Jag är trött på att vara sjuk och stressad hela tiden. Jag vill ha det som... I lördags. I lördags när solen sken och det var så varmt att jag fick lov att byta om till kjol och linne. Så satt jag och Jimmy i varsin solstol och hade det rätt så ultimat faktiskt. Han med en öl och jag med en drink. Så vill jag ha det. Men men. Rygg- och magvärk fungerar väl också. Så länge jag sitter ner åtminstone.

Amanda Jenssen - Amarula Tree

för att de spelar den på P3 Svea just nu. och så är hon ju rätt söt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0