Ge mig något som tar mig någonstans.

Undrar om jag håller på att bli sjuk igen? Det gör liksom ont i hela kroppen och lusten att göra någonting alls ligger längst nere i byrålådan. Jag är helt gråtfärdig. Om någon säger en enda fel sak till mig ikväll så kommer jag att bryta ihop och gråta i 45 timmar. Ungefär som nyss när min käre far sa att vi ska äta pannkaka. Det finns två saker jag verkligen inte äter. Det första är skaldjur och det andra är pannkakor/våfflor/plättar. Jag får kväljningar av pannkakor, det är så jävla vidrigt. Uuuh. Då fällde jag några tårar faktiskt. Stackars lilla mig. Egentligen är det inte synd om mig, det är mer för att förklara hur jävla illa det är. Jag börjar gråta för att vi ska äta pannkaka. Hey, det är ju helt normalt. Inte alls ett tecken på att man kanske borde ta 3 års semester. Nu ska jag gå och gråta ut i min säng.

The Ark - Tell Me This Night Is Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0