En våt dröm.

image97

Jag är ju inte tjejen som är sådär speciellt förtjust i skor. Har aldrig förstått det där med de flesta tjejers fetisch för skor och handväskor. (Om Jimmy läste det här skulle han anklaga mig för att vara mytoman för han tycker att jag har galet mycket skor. Men han håller ju på Leksand också, så vad vet han om vad som är mycket och lite?) Nåja. De här skorna är i alla fall en våt dröm jag haft i några månader. De är dock en aning för dyra för min lön så de får nog fortsätta att vara ett vackert minne av någonting som aldrig kommer att hända. Men guuuu' va' fina de skulle vara tillsammans med den där klänningen på det där bröllopet. Ja jävlar ja.

Marit Bergman - Let's Just Fall In Love

Kommentarer
Postat av: Jcoke

vad köster dom då?

2008-04-25 @ 13:33:23
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0